[Friends] Psixraimia.

Fourlis, Alexandros Alexandros.Fourlis@intarget.com
Tue, 15 Jan 2002 12:03:15 +0200

Προς άπαντες,

Θα ήθελα να κάνω 2 μόνο παρατηρήσεις για το καλό του διαλόγου.

1. Σίγουρα όταν αλληλογραφείς με κάποιον είναι δύσκολο να διακρίνεις
προθέσεις και μπορεί με μερικές λάθος εκφράσεις να σου δημιουργήσει άσχημη
εντύπωση.
Θα πρότεινα για το καλό της επικοινωνίας να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί
και ήπιοι σε εκφράσεις.
Επίσης καλό θα ήταν άμεσες προσωπικές αναφορές να μην γίνονται στη λίστα
αλλά πρώτα κατ' ιδίαν ώστε να μη γίνει η λίστα πεδίο επίλυσης διαφορών.
Όσο για τις όποιες έμμεσες αναφορές πιστεύω ότι όλοι πρέπει να είμαστε
προσεκτικοί και στο τι γράφουμε αλλά και στο τι συμπεραίνουμε.

2.  Μη βιαζόμαστε να χωριστούμε σε στρατόπεδα "συνεταιριστών" και
"εταιριστών" από τη στιγμή που έως τώρα είμαστε 20, μέλη μπαίνουν συνέχεια
και έχουν εκφραστεί λιγότεροι από τους μισούς. Ο "συνεταιρισμός" ή η
"εταιρεία" είναι μέσο όχι ο σκοπός. Σκοπός είναι να βγάλουμε χρήματα
(νομίζω) όχι να γίνουμε φίλοι. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με όποιο από τα 2
σχήματα αρκεί να δουλέψει αλλά ας μην χωριστούμε σε στρατόπεδα ακόμα πριν
διαμορφωθούν ολοκληρωμένες προτάσεις.

Επίσης, θα ήθελα Γιάννη αν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου (π.χ. να
φτιάξεις εταιρεία τώρα ή το Μάρτιο, ανέφερες κάτι σχετικό με software τότε)
να το εκφράσεις άμεσα ώστε να το έχουμε και αυτό υπόψη σαν εναλλακτική.

Τέλος, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις αργότερα τόσο εγώ όσο και άλλοι μέσα
στη λίστα εκπροσωπούμε εταιρείες ή ομίλους με υπολογίσιμο μέγεθος. Το λέω
αυτό για να γίνει σαφές ότι δεν είναι μόνο τα ανεξάρτητα site που έχουν
πρόβλημα συλλογής διαφήμισης.

Και πάλι ψυχραιμία.

Αλέξανδρος Φουρλής