[Karawang] Komunikasi antar members

karawang@polarhome.com karawang@polarhome.com
Thu Sep 5 15:38:35 2002

Kang Dedeng Nu bageur,

wah siga nu ngupingkeun Sinden nya....

Kusabab nanyana nganggo bahasa Jerman jadina kedah... pake kudu waelahnya da
urang mah urang Karawang lamun ngomong teh sok poksang wae teu siga sumuhun
Bandung.

Danke es geht mir sehr gut und wie geht es Dir ???

Hoppe das es alles klar ist.

Wah nya mudah atuh lamun rek ka Internet teh.. di Resngasdengklok oge geus
aya Internet/Warnet nu gaduh na oge aya di milis, Denny mungkin dapat
memberikan komentar ???

Mudah-mudahan dalam waktu dekat semua Kecamatan mempunyai jaringan Internet,
oh... bagaimana dengan Jaring kabel atawa nu make jalur Strom.. cenah di
Indoensia geus dipasang, apakah geus asup ka Karawang ?????

Masalah kacepetan bukan itu yang saya maksud adalah pada saat posting masuk
ke Inbox atau pada saat membuka Situs Milis Karawang, karena kalau saya
lihat di Yahoogroups.com buuuseeet lila na... padahal saya make DSL

Wah ...kuring disebut Abah, jadi sok inget ka Kang Dedy urang Rs. Dengklok
nu sok nyebutkeun dsirina Abah, lamun cek saya saya sok mikir da lamun
disebut Abah teh... siieun KOLOT euy....da rasa sayamah kajeun geus diatas
50 oge ngarasa siga mudak ngora keneh jeung deui embung eleh ah jeung budag
ngora.

Makana kabogoh sayamah sok nyebutkeun masih KTP artina wa... sombong euy...
Kolot Tapi Pulen....

Salam ti pangumbaraan.

e. unang