[Pets] antisylliptika gia gates

pets@gate.polarhome.com pets@gate.polarhome.com
Tue, 18 Jun 2002 10:01:40 +0300

Καλημέρα σε όλους!
Μαρινάκι συγχαρητήρια για την ιδέα συγκέντρωσης ξενοδοχείων που δέχονται
ζώα (αν και στη δική μου περίπτωση οι 3 λύκοι μένουν σπίτι και
προσαρμόζουμε τις διακοπές μας ανάλογα)!
Έχω μια ερώτηση συναδέλφου μου cat lover. Υπάρχουν αντισυλληπτικά για γάτες
και αν ναι από πού μπορεί να τα προμηθευτεί; Ο κτηνίατρός της της συστήνει
να στειρώσει τις γάτες της, όμως η ίδια δεν θέλει. Αν κάποιος από εσάς
γνωρίζει ότι υπάρχουν (ίσως ο φίλος κτηνίατρος που τον "ζαλίζουμε" συχνά
πυκνά) μπορεί να μας συμβουλέψει και για δοσολογία;

Ευχαριστώ,
Τζίνα Δημητριάδη