[Tulungan] {Spam? 4.33} Diksiyon Kursu Eğitim CDsi

Denge Diksiyon Kursu denge_diksiyon_egtm at yahoo.com
Wed Oct 24 09:42:15 CEST 2012

KAMPANYA : AY SONUNA KADAR ÜRÜN FİYATI ---  59 TL

DİKSİYON ve GÜZEL KONUŞMA Eğitim Seti - CD-ROM

''GÜZEL KONUŞMAK BİR SANATTIR''

--- DİKSİYON EĞİTİMİ ---

Topluluk önünde konuşurken sesimizin titremesi veya kayması, aklımızdan geçenleri istediğimiz şekilde ifade edememe, elimizi kolumuzu nereye koyacağımızı, nereye bakacağımızı, nasıl duracağımızı şaşırma, konuştuğumuz kişinin ilgisini uyanık tutamama... Çoğu insanın yaşadığı dogal problemler... Ancak sosyal yaşamımızı, kariyerimizi kısacası hayatımızın her alanını olumsuz yönde etkileyen bu unsurlar, alacağınız bu eğitim sayesinde yok ediliyor.

DENGE EĞİTİM MERKEZİ olarak pek çok çalışanın önemli bir eksiğini kapatmak amacıyla yola çıktık !!!

Sizin için seminerlerimizde verdiğimiz eğitimleri bir CDde topladık!!!

Hepimizin çok sık yaşadığı toplum önünde konuşma engelini aşmak için size yol gösteren bu CD yıllardır verdiğimiz diksiyon seminerlerinin bir sonucudur.

Diksiyon, güzel ve etkili konuşmanın ilk adımlarından biridir. Türkçe'nin ses özellikleri dikkate alınarak hazırlanan bu çalışmada ses solunum telaffuz sorunları için çareler gösterilmiş, alıştırmalar yazılmıştır. Ayrıca 1 saatlik video dosyasında uygulamalı olarak diksiyon alıştırmaları yapılmaktadır.

DİKSİYON ve GÜZEL KONUŞMA Eğitim Seti - CD-ROM

FORMAT : CD-ROM (Word Dokümanları, Power Point Sunumları ve Video Dosyaları)

KONULAR :

DİKSİYON EĞİTİMİ
ETKİLİ İLETİŞİM EĞİTİMİ
JEST, MİMİK VE BEDEN DİLİ
ETKİLİ KONUŞMA EĞİTİMİ
İNSANLARLA İLETİŞİM KURALLARI
SES EĞİTİMİ
FONETIK (Ses Bilimi)
TELAFFUZ (Boğumlama)
SOLUMA EĞİTİMİ
SUNUŞ EĞİTİMİ
TELEVİZYONDA KONUŞMA
HATALI SÖYLENEN SÖZCÜKLER
TÜRKÇENİN KULLANIMI
METİN DEĞERLENDİRME
DİYALOG (Karşılıklı Konuşma)
TOPLUM ÖNÜNDE SÖZ SÖYLEME
DİNLEME
LİDERLİK
TÜRKÇENİN ÖZELLİKLERİ
VURGU / TONLAMA
HİTABET / ANLATIM / SUNUŞ
HATASIZ KONUŞMA METNİ YAZMAK
KİŞİSEL İMAJ

İÇERİK :

Bu CD-ROM diksiyon ve etkili konuşma konusundaki başucu kaynaklarından biridir.

Diksiyon, Konuşma ve İletişim üzerine Toplam 200 sayfalık Word ve Power Point dokümanından ve 1 saatlik Uygulamalı Diksiyon Video Filminden oluşmaktadır.

FIYAT :  59 TL

HIZLI SATIN ALMA FORMU

ÜRÜN ADI :  DİKSİYON ve GÜZEL KONUŞMA Eğitim Seti - CD-ROM

TESLİMAT - İsim ve Şirket :

TESLİMAT - Adres :

TESLİMAT - Telefon :

YETKİLİ KİŞİ : Nilgün ULUSOY - sipariş emaili : dengediksiyon at mynet.com

FİYATI : 59 TL (Kargo masrafı bu ücretin içindedir.)

SATIN ALMA ŞARTLARI

DİKSİYON ve GÜZEL KONUŞMA EĞİTİMİ - CD-ROM isimli ürünümüzün siparişinde adrese teslimde odeme yapabilirsiniz. 59 TL olan ücret paketi getiren görevliye yapılacaktır. Kargo masrafı bu ücretin içindedir. Hızlı sipariş için yukarıdaki hızlı sipariş formunu sipariş adresimiz olan dengediksiyon at mynet.com adresine iletmeniz yeterlidir.

İyi Çalışmalar,

Nilgün ULUSOY - sipariş emaili :   dengediksiyon at mynet.com

Pazarlama ve Satış Yetkilisi

DENGE DİKSİYON VE İLETİŞİM EĞİTİM MERKEZİ

NOT : Email reklam listemizden çıkmak için lütfen siparis.denge at gmail.com  adresine Çıkar başlıklı bir e-mail gönderiniz. Emailiniz reklam listemizden otomatik olarak çıkarılacaktır.