[Polarhome] relocation

Hegyi Adam amec@gate.polarhome.com
Wed, 17 Jul 2002 12:38:36 +0200 (CEST)

On Tue, 16 Jul 2002, root wrote:

> hi,
>
> All servers were down for few minutes (sometimes 20min) because of
> hardware reconfiguration and physical relocation.
> Attic were far to warm to be healthy for computers... when polarhome
> started, it was just 1 computer there, now 6 computers were relocated.
>
> It was a pity to halt for example Solaris server with 165 day uptime and
> some OpenBSD with 83 etc.
> BUT polarhome got a new 100Mbps backbone with Surecom switches that will

hmmm... egeszen jol hangzik.. :)

ezenkivul az internet-hez milyen csatlakozas van?

masegyeb...
mondtad regebb, hogy ha arrafele megyek el-lehetnek nalad par napig.. azt
hiszem vegul is nalad kell kikossek, mert a masik varians esett, mivel az
az ismerosom ugy nez ki nem lessz Stockholmban.

A masik pedig, a meghivo lenne. Elmeletileg nem kell, de jol fog, hogy
legyen nalam valami papir, hogy a roman hatarnal de akadekoskodjanak a
vamosok.

Elore is koszi minden segitseget.

/amec